Emily in Arkansas

Arkansas 2.0

Hee iedereen,


Ja ja, weer een blog van mij! Ik heb net mijn eerste schooldag van 2018 weer achter de rug met een enorme jetlag. Ik kom namelijk net terug van mijn bezoek naar Arkansas! Hoe voelt het om iedereen weer te zien na 6 maanden? geweldig! Het voelde alsof ik nooit was weggeweest. Ik denk alleen wel dat ik in de afgelopen 2 weken meer ben aangekomen dan in het afgelopen jaar, oh well.

21 december vloog ik weer terug naar de plek waar ik een deel van mij heb achtergelaten: Arkansas. Met lekker veel vertraging, kwam ik om 2:30 am aan op t vliegveld, waar ik werd opgewacht door mijn vriend Blake, zijn broertje en een van mijn vriendinnen Lizzie. Ik had niet verwacht dat Lizzie zou komen, dus het was echt super leuk dat ze kwam mét een leuke sign 'Welcome back Em'. Ik had van te voren al wat dingen gepland met vrienden, maar voor de rest heb ik per dag gekeken wat ik ging doen. Zo zijn we meerdere malen naar de bios geweest, hebben we gebowld, veel spellen gespeeld, veel rond gereden en zijn we naar Tulsa gegaan. In Tulsa heb ik een van Blakes nieuwe vrienden van college leren kennen en zijn we naar het Aquarium gegaan. Deze dag hebben we lekker afgesloten met een cheesecake bij de cheesecake factory! Het is best lastig om iedereen te bezoeken binnen 2 weken tijd, maar het is mij grotendeels gelukt! Ook was het echt weer super fijn om mijn gastgezin weer te zien, die nu gaan verhuizen!. Voordat ik hun nieuwe huis ging zien, gingen we eerst naar het oude huis. Het voelde weer lekker vertrouwd en er stonden nog een paar spullen in mijn oude kamer die ik voor hun had achtergelaten. Ook het welbekende briefje 'Can I go to the restroom' en 'aluminum foil' (lang verhaal) hing nog vrolijk op mijn kast haha.

Een van de hoogtepunten van deze trip was toch wel toen McKayla ons vroeg voor bruidsmeisje. We gingen met de meidengroep (Lizzie, McKayla, Destiny en Hanna) weer lekker het dobbelspel spelen zoals vorig jaar. We moeten natuurlijk wel het dobbelspel-traditie erin houden! We hadden een avondje vol hapjes, cadeautjes en verhalen gepland en zouden daar blijven slapen. Eenmaal aangekomen werd er al gelijk gezegd 'nu kunnen we eindelijk het cadeau open maken!!!" geen idee wat ze daarmee bedoelde natuurlijk. McKayla kwam al aan met een grote doos en had voor ons allemaal een kerstbal met daarop "break me". Om de beurt braken we de kerstbal en heel de doos lag vol glitters. Blijkbaar zat er in de kerstbal een klein briefje, die we pas tegelijkertijd mochten lezen. "will you be my bridesmaid" stond erop! Suuuuper gaaf!! Uiteraard was iedereen helemaal enthousiast en werden er veel foto's gemaakt. Het gaat nog wel een tijdje duren voordat ze daadwerkelijk gaat trouwen, maar ze wilde er zeker van zijn dat ik tijd genoeg had om te sparen en dat ik tegelijkertijd met de rest gevraagd kon worden. Ik ben nog steeds zo enthousiast en vereerd dat ik gevraagd ben voor zoiets groots!! Ik kijk er nu al naar uit!

Het is toch fijn om te weten dat je altijd een tweede huis hebt en een tweede familie aan de andere kant van de wereld. Het voelde allemaal zo vertrouwd en zoals ik al zei, het voelde alsof ik nooit weg ben geweest. Ik raad iedereen aan om een exchange te gaan volgen in het buitenland! Het is een ontzettend bijzondere ervaring en je leert er zoveel van! 20 januari biedt TA weer een nieuwe informatiebijeenkomst aan in Utrecht. Twijfel jij nog over je jaar, dan zou ik zeker een bezoekje nemen aan een van de informatiebijeenkomsten. Ben jij al zeker over je keuze en wil jij op exchange? Vergeet je dan niet om aan te melden voor januari met de code "reunie2017HS” en mijn naam Emily Arnoldvoor 50 euro korting! Heb je nog vragen, dan mag je mij altijd een mailtje sturen!


xoxo - Emily

Reacties

Reacties

Puck

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active