Emily in Arkansas

Pakket opgestuurd

Weer een update! Wel een stuk korter dan normaal.

Sinds het laatste artikel heb ik niet stil gezeten. Enkele mailjes zijn heen en weer gegaan en er moest nog veel aangepast worden aan mijn pakket. Zo had ik dus te veel 'selfies' in mijn fotoalbum zitten voor mijn toekomstige hostfamily... Oeps.. Enkele bestanden officieler maken en nog wat extra aanvullen bij verschillende vragen.

Ookal heb ik de afgelopen dagen veel moeten leren voor de SE-week die ik nu heb, heb ik toch wel stiekem een paar keer per dag mijn mail gerefresht of er nog wat nieuws binnen was gekomen. En ja hoor, vandaag is het zover! Nadat ik maandag de allerlaatste aanpassing had doorgestuurd, mocht ik vandaag het mailtje ontvangen wat mij toch weer een stapje dichterbij brengt:

"Goed nieuws! Graag willen we je laten weten dat je aanmeldingspakket voor het High School USA programma vandaag is verstuurd naar de organisatie in Amerika. Weer een stapje dichterbij! "

Ik hoop snel te mogen horen dat ik geaccepteerd ben, zodat ik alvast een beetje meer zekerheid heb over mijn avontuur! Ik hou jullie zeker op de hoogte hiervan :)

xoxo - Emily

PS: Mocht je nog niet in de maillijst staan, maar wil je wel op de hoogte worden gebracht van elke nieuwe update: Rechts kun je je email invullen en dan zul je bij elk nieuw artikel op de hoogte worden gebracht!

Ook als je vragen hebt, stel ze in de comments en ik zal de graag beantwoorden voor je!

Reacties

Reacties

Nicky

Ahhh wat gaaf Emily! Nu gaan de zenuwen pas écht komen hahaha! Ik weet dat het lastig is, maar je moet echt geduld en vertrouwen erin hebben, ook als het wat langer duurt dan je verwacht en hoopt. Ik ben benieuwd!! Xxx

Emily

Ja ik moet er eigenlijk vanuit gaan dat ik pas in juli iets hoor, maar het blijft toch wel eventjes spannend hoor! Ik heb er nu nog veel vertrouwen in dat ik een gastgezin krijg, maar je weet het uiteindelijk nooit. Ik ben ook erg benieuwd en bedankt voor je reactie Nicky :) xx

Fabienne

Hoihoi! Leuk om te lezen allemaal! Heb namelijk hetzelfde meegemaakt en zit nu zelf in Amerika. Ik wens je alvast veel geluk met alles! Misschien vind je het leuk om mijn blog te lezen? Kun je alvast een beetje opmerken wat je te wachten staat! Ook kun je mij nog eventuele vragen stellen! Fabiennedenboer.reismee.nl

Emily

Heel erg bedankt! Je blog lees ik al! Elke dag kijk ik eventjes op de TA site of er nog nieuwe blogposts op staan en af en toe staat er dan ook eentje van jou tussen. Je schijf alles erg leuk, dus ik hoop dat je er mee door gaat. Ik wens je nog een leuke tijd in Amerika toe :)

Fab

Haha wat toevallig! En wat leuk! Hoop dat je al snel een reactie krijgt xx

Emily

Ja he. Ik hoop het ook! :) x

Lieve

Hee Emily!
Leuk om je blog te lezen, ik heb me vorige maand ook opgegeven voor een jaar in Amerika en ik ben nu nog druk bezig met mijn aanmeldingspakket.
Mijn persoonlijke afspraken zijn 12 December! Misschien kom ik je nog tegen op een van de bijeenkomsten :)

Charline

Heey,
Leuke blog! Zelf ben ik nu bezig met mijn aanmelding en ben vandaag naar een interview bijeenkomst geweest. Nu had ik gelezen dat je in een groep whatsapp zit met meiden die ook gaan. Zou ik daarbij mogen? :) dat lijkt me namelijk super gezellig !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active