Emily in Arkansas

Prom, Softball en 18de verjaardag!

Hee iedereen,

22 April was het eindelijk zo ver: Prom.

Ik had hier echt super lang naar uitgekeken en ik was al op zoek gegaan sinds maart. Ik ging dus met vriendinnen shoppen voor een jurk en zag mijn jurk bij een winkel genaamd Skye on the Town. Week later hoorde ik dat ze een promparty gingen organiseren, met prijzen, discount en hapjes. Lekker uitgebreid zoals ze hier in Amerika graag doen. Ik had dus op deze prom-party een giftcard van 100$ gewonnen en zelf hadden ze 20% discount. Dus ik kon voor goedkoop mijn promdress niet laten liggen hahaha. Ook heb ik in de tussentijd een proefkapsel en proefmake up dag gehad en had ik mijn schoenen al gehaald. Ik was dus eigelijk al helemaal klaar voor prom.

Op de dag zelf wilde ik vroeg klaar zijn met alles. Op vrijdag had ik mijn nagels laten doen en op zaterdag zelf was ik om 12uur al klaar met make-up en haar. Raegan's zus had mijn make-up gedaan en ze had het echt super mooi gedaan!! Mijn haar werd gedaan door een vriendinnetje van Chase, Kayla. Mijn haar werd gedaan bij Chase thuis dus toen ik eenmaal klaar was hoefde ik alleen nog maar te wachten op Blake. Met de auto waarin we gingen door de drive-tru van Chick-Fill-A en daarna mijn jurk aangetrokken. We, Blake, landon en ik, gingen eerst naar het park toe waar ze een soort mini kasteeltje hadden, super schattig. Helaas was mijn jurk helemaal nat geworden door de regen en was het super koud, maar ondanks dat waren de foto's goed gelukt! Hierna waren we naar the Square gegaan. Meer foto's gemaakt en daarna door naar de Pratt Place. Normaal moet je veel geld betalen om foto's te kunnen maken in de Pratt Place, which is een soort hotel, maar Haleigh wist gelukkig gratis binnen te komen. Dus Haleigh, Paycen, Raegan, Dalton, Blake en ik gingen hier dus fotos maken. Later kwamen Morgan and Boone ook nog en nog veel later Saphire, Luke en Zaylen. We hebben veel goede fotos kunnen maken ondanks het slechte weer. Na al deze foto's zijn we naar het eten gegaan. Haleigh, Paycen, Boone, Morgan, Natalie, Zac, Dalton, Raegan, Luke and Fiona waren met ons mee uiteten bij Shoguns en het was echt heel gezellig! Goed gegeten en veel gelachen. Daarna door naar Prom. Alle seniors werden aangekondigd met hun date en het was toch wel even anders dan vorig jaar haha. Ze hadden een photobooth, dansvloer, hapjes, en een muur waar je nog meer foto's voor kon maken. Na half 11 hadden ze de Prom Queen en King bekend gemaakt. Het was echt een hele speciale ervaring en ik heb echt veel plezier gehad!

Softball

Afgelopen week hebben we onze wedstrijd gehad. het was de eerste wedstrijd van District en die hadden we, heel verrassend, verloren haha. Ondanks dat we niet heel goed waren heb ik heel veel plezier gehad met het spelen van softball. Aangezien onze school Regionals host, mogen we nu lekker gaan werken aan het veld. Afgelopen weekend heeft het super veel geregend en de straten stonden vol met water, dus ons veld zag er echt vreselijk uit.

Pasen

Met pasen hadden we niet veel gedaan. Blake, Landon, Jennifer en ik zijn pizza gaan eten en zijn daarna gaan bowlen. Onderweg naar het bowlen hadden we Walgreens een beetje geterroriseerd, maar dat geeft verder niet. Als ik me het goed herinner hebben we dat weekend verder niet veel meer gedaan.

Overig

Ook ben ik naar een college gegaan. Ik had veel gehoord over de pilotenopleiding Spartan hier en ik was benieuwd hoe het was. De opleiding is in Tulsa, Oklahoma, dus we gingen met het vliegtuig(je). Duurde 30 minuten en we waren er! Ik kreeg een rondleiding op de school dat op de airport zelf is en ik mocht de simulator in. Zelf vind ik het echt een goede school en ik zou er graag naar toe willen. De mensen zijn aardig en de opleiding zit goed in elkaar. Hierna ging ik weer naar school toe want het was Senior Night voor softball. Ook al hebben we maar 2 homegames gehad, ze hadden gelukkig ons een Senior night gegund. We mochten met de jongens hun Senior ight lopen, want die hadden een wedstrijd tegen Elkins (gelukkig ook gewonnen). Het was echt super leuk en ze hadden echt veel werk gestoken in de posters. Op maandag 1 mei hadden we HOFNOD wat: Hooked On Fishing, Not On Drugs betekent. We gingen met een klas vol 4th graders vissen en ondanks dat ik zelf geen ster in vissen ben was het best leuk! Op 2 mei was het eindelijk mijn verjaardag!! Ik had hier echt naar uitgekeken. In de ochtend ging ik met Tina en Chase naar iHop, because I love iHop! Daarna ging ik mijn papierwerk doen op school, want het was de laatste schooldag voor mij. Rond 11uur was ik klaar met alle papierwerk en gingen Blake en ik naar de mall toe. We wilden eigenlijk wat anders doen maar we hadden niet veel tijd aangezien we beiden alweer naar school moesten voor sport rond 2uur. We gingen naar de mall en terwijl ik naar de wc ging werd ik verrast met wat cadeautjes! Daarna zijn we naar practice gegaan en na practice zijn we naar het park gegaan. We moesten de tijd een beetje doden tot 8uur want hij moest daarna naar baseball field om het zeil erop te leggen. Daarna zijn we uiteten gegaan bij Steak and Shake en kreeg ik een gratis shake! Het was echt zo leuk! Hij had me na het eten naar wat plekjes toegebracht waar je uitzicht had op de hele stad en het was echt super mooi. Hij moest helaas al om 11uur weer thuis zijn dus hierna zijn we naar huis gegaan. Toen ik eenmaal thuis kwam lagen er cupcakes op de tafel die ik van mijn hostmom had gekregen, super lief! Ik had echt een leuke dag gehad en het was er zeker eentje die ik nooit zal vergeten.

Volgende week is het al graduation en heb ik mijn graduation party. De tijd vliegt echt voorbij en voor ik het weet sta ik alweer in Nederland (psst 11 juni). Ik hou jullie op de hoogte!

XOXO - Emily

Reacties

Reacties

Mama

Mooi en groet ervaring

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active