Emily in Arkansas

Graduation, Surprise, Girlstrip, Camping

Hee iedereen

Dit zal waarschijnlijk mijn laatste blog worden die ik in Amerika zal schrijven. Het is zo raar dat dit jaar alweer over 6 dagen is afgelopen, de tijd is echt voorbij gevlogen. Ik zal daar in mijn laatste blog meer over schrijven.

Graduation

Op 11 mei had ik mijn graduation party. Het was echt een super leuk feest! Maar gelukkig mocht ik de dag daarvoor de grote verassing ontvangen... Mijn ouders waren naar Amerika toe gevlogen!! Mijn zusje had het al laten weten, helaas, maar het gevoel om eindelijk je ouders weer vast mogen te houden na 9 maanden is wel echt apart. We zouden ze afspreken bij mijn favoriete pizzaplek DamnGoodPies. Ik was gewoon een beetje aan het rondkijken terwijl ik wachtte op mijn hostmom en toen zag ik opeens mijn moeder en Anton n de verte aankomen lopen!! Ze bleven van donderdag tot maandag en in die dagen hebben we echt veel gedaan. Maargoed, mijn ouders kwamen dus ook naar mijn feestje toe en hebben al mijn vrienden kunnen ontmoeten. Het was echt heel leuk! De volgende dag moest ik rond 12 uur naar de Elementary School toe voor de Graduation walk. We lopen in onze Cap and Gown door de Elementary School en alle kleine kindjes zitten dan in de gangen te wachten op ons. Echt zo schattig om alle kleine kindjes helemaal blij te zien worden wanneer je ze een high-five geeft. Daarna hadden we de practice. Gelukkig is onze graduationklas maar 64 mensen, dus het was klaar binnen een uurtje. We hadden wat lunch gegeten na dit alles en daarna was het tijd voor de echte graduation om 6uur! Ik was de tweede van de hele klas dus ik mocht als tweede mijn diploma in ontvangst nemen. Wat was dit een geweldige ervaring!! Ik heb een echt officieel amerikaans diploma en het was echt iets wat ik nooit zal vergeten. Veel foto's maken na afloop en daarna weer lekker uiteten! Ik ben zo dankbaar dat mijn ouders hier bij konden en mochten zijn! Rond 10uur moest ik alweer naar school toe omdat we weggingen voor Project Graduation. Van 10uur snachts tot 4uur ochtends hadden we project grad. We hebben gezwommen, wand geklommen, spelletjes gespeeld en veel gedanst en gezongen. Het was echt heel leuk! Aan het einde gaven ze verschillende prijzen weg en ik won een mini koelkast, 25$ giftcard voor WalMart en een canvas met een quote "Let your dreams take flight" - Lekker accurate! De Mini Fridge heb ik aan Blake gegeven omdat hij er niet bij kon zijn, en ik heb er zelf niet echt veel aan. De maandag daarop hadden we de Athletic Banquet. Ik nam mijn ouders hier mee naar toe omdat ik dit jaar deelnam aan basketball en softball. Uiteindelijk had ik een award gekregen voor softball voor Most Improved, dus dat was wel gaaf! Helaas duurde de banquet super lang en moesten mijn ouders alweer terug rijden naar Nashville, waar ze invlogen. we zouden eigenlijk uiteten gaan maar het duurde langer dan verwacht dus dat kwam wel onverwachts aan. Gelukkig zie ik ze over een paar daagjes weer!

Baseball

De zaterdag na Graduation nam ik mijn ouders mee naar een lekker typische Baseballgame. Blake's team speelden in de State Tournament in Harrison dus dat was lekker een paar uurtjes verderop. Ze hadden twee wedstrijden als ze de eerste zouden winnen. Gelukkig hadden ze beide wedstrijden gewonnen en betekende dat dus dat ze doormochten naar de state finals!! De state finals werden gehouden in de Baum Stadium, wat dus het stadium is voor de College Players. Deze wedstrijd was de week daarop en helaas hadden ze verloren en waren ze tweede geëindigd in de hele staat. Het was wel echt een geweldige ervaring voor hem en het was echt heel gaaf om je vrienden zo in een groot stadium te zien spelen! Ook host Fayetteville de NCAA games, dus gister waren we naar de Razorback vs Missouri Bears gegaan. Helaas hadden ze deze wedstrijd verloren.

Hiking en camping

Ook ben ik een aantal keer met mijn ouders gaan hiken en ben ik afgelopen week gaan kamperen met mn hostfamily en de vriendengroep. Sarah, Joe. Blake and I zijn gaan zwemmen in the lake, we hebben gekanoed, kaartspellen gespeeld en elke avond hadden we avondeten met de hele groep! Het was echt super gezellig

Girlstrip

jennifer, Danielle en ik besloten om naar Branson, Missouri te gaan. Ik wilde al sinds het begin van dit jaar naar Branson gaan maar het kwam er maar niet van. We zouden dus twee daagjes er naar toe gaan en op de eerste dag zouden we naar Silver Dollar City gaan. Ik keek er al heel lang naar uit maar dat viel ook al vies tegen na de eerste 30 min. De eerste 4 attracties waar we in wilden gaan waren al gesloten wegens weersomstandigheden en de meesta attracties hadden een rij van langer dan een uur. Aangezien we maar twee dagen hadden besloten we maar ons geld terug te vragen en iets anders te gaan doen. In plaats van dit zijn we naar het Titanic museum gegaan, hebben we gegeten bij Pasgetties, zijn we gaan karten, zijn we naar Dixie Stampede gegaan en hebben we de avond afgesloten met een ritje in de Ferris Wheel. het Titanic museum stond al langer op mijn lijstje dus ik was echt blij dat we daarnaar toe gingen. Het was zo interessant en ik raad het iedereen ook echt aan! Dixie Stampede is een show dat is opgezet door Dolly Parton. Je kijkt naar een show en tegelijkertijd brengen de mensen je eten. De dag daarna zijn we naar de outlet Mall gegaan en hebben we eigenlijk teveel geshopt. De helft van mn kleren passen niet eens in mn koffer en ik had mijn moeder al een extra koffer meegegeven... oops.

Supriseparty

Gisteren vertelde Blake dat hij een verassing voor mij had. Geblindoekt zat ik een uur lang in de auto en na dat uur stond ik opeens in Lizzie's huis terwijl iedereen Surprise! riep. Ik wist echt niet wat me overkwam! De hele middag was gevuld met eten, spelletjes en gezelligheid. Ik ben zo dankbaar dat ze dit voor mij geregeld hebben en ik ga ze echt heel erg missen!


Het is zo raar om te beseffen dat een ik een jaar geleden nog op de laatste bijeenkomst van TA stond en dat ik nu al over een paar daagjes terugvlieg. Het jaar is echt voorbij gevlogen. De komende dagen zullen dan ook bestaan uit afscheidnemen en ik zal dan ook mijn laatste blog plaatsen als ik weer in Nederland ben.


XOXO - Emily


Reacties

Reacties

Mama

Mooi emmo en ik ben super tros op je , te amo con todo mi corazon

Pascal

Toen je erover begon dat je naar Amerika wilde zag ik t niet zo zitten maar achteraf was het een goede keuze en je hebt er erg van genoten en er veel van geleerd en misschien heel erg veel van je zelf .
Nu zit t erop en afscheid nemen zal zeker niet makkelijk zijn maar weet zeker dat je terug gaat om heel veel redenen
Ben erg dankbaar dat de familie Depew je zo heeft opgenomen in hun gezin en boven alle verwachtingen hebben ze al je dromen doen uitkomen
Je bent misschien wel erg snel volwassen geworden en heb je er veel skills bij gekregen waarvoor de familie Depew veel credit mag hebben
Binnenkort zien we onze Emily weer terug in de lage landen en ik denk dat het er nog lang onrustig zal zijn
Hopenlijk komen ze ook bij jou in Nederland langs en we zullen er alles aan doen om hun een super verblijf te geven wanneer ze besluiten te komen
Lieve emmo ik zal blij zijn als ik je weer zie op Schiphol
Ben trots op je prestaties en je houding
Heel veel kusjes van pappa xxxx

Puck

trots op jou emmo!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active