Emily in Arkansas

Officieel geaccepteerd

Hee iedereen,

het is nog niet heel erg lang geleden sinds mijn laatste post, maar het is officieel: IK BEN GEACCEPTEERD!

"GEFELICITEERD!Je bent geaccepteerd voor het High School programma in Amerika en het uitgebreide acceptatiepakket komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Onze Amerikaanse partnerorganisatie gaat nu op zoek naar een gastgezin en een school voor je. Houd er rekening mee dat dit een tijdje kan duren (gemiddeld 3 maanden) en we willen je dan ook vragen om je geduld hierin. Zodra wij nieuws hierover hebben, nemen we natuurlijk meteen contact met je op."

Ik wist het eigenlijk al sinds vorige week donderdag dat ik geaccepteerd was, omdat ik sindsdien al op de site stond, maar toch is een bevestiging wel erg fijn! Ik ben dan tot nu toe ook als enige Nederlander te bewonderen op de site. Ook is me verteld dat ik mijn profiel zelf niet mag bekijken, want dat wekt een verkeerde indruk op bij de organisatie ivm de aantal hits.. Oeps.

Het enige wat ik nu dus kan doen, is afwachten totdat ik een gastgezin heb...

Lots of love, Emily.

Reacties

Reacties

Fleur

Hey Emily!
Dankjewel voor je leuke berichtje op mijn blog. Super leuk dat je ook een Exchange year gaat doen. Heel veel succes met het wachten, en veel plezier met alle voorbereidingen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active