Emily in Arkansas

Utrecht meeting

Hee iedereen,

Een keer een ander artikel dan normaal. Dit keer gaat het niet over de voorbereidingen van mijnAmerican dream maar over de meeting die ik afgelopen zondag (27 december) heb gehad. 16 andereAmerican dreamers zijn naar het centraalste punt van Utrecht gereisd waar we elkaar op Utrecht Centraal samen kwamen.

Samen met Nikki en Luuk reisde ik af vanuit Eindhoven. Nadat we de trap opkwamen op Utrecht Centraal was het even verwarrend of het groepje dat ons aan keek nou dé groep was of niet. Na een korte naamvoorstelling zijn we het station afgelopen en hebben we even rondgelopen. Onze dag begon in de McDonalds, lekker toepasselijk. We hebben daar met zijn alle even gekletst en vooral veel gelachen! We moesten nog wachten op een iemand, dus die konden we dan daar opwachten. Toen we eenmaal bij elkaar waren met de groep, gingen we terug naar het grote plein waar we een groepsfoto hebben gemaakt en daarna even winkels in- en uitgegaan. Omdat sommige honger hadden, zijn we naar de La Place gegaan zodat zij konden eten. Nadat ik illegaal (oeps) naar de WC was gegaan, kwamen Lean en ik langs een counter waar je macarons kon halen. Met veel moeite lukte het ons om zeven meest lekkerste macarons te kopen. Ik zeg je, de macarons van de V&D zijn echt aan te raden!! Nadat we al afscheid hadden genomen van een aantal meiden, zijn we door gegaan naar en restaurant voor een drankje. Uiteindelijk bleven alleen Lean, Nikki, Emily, Lieve en ik over en dachten we dat het een geweldig idee was om daar te blijven eten.. Niet dus. We moesten al 10 minuten wachten op de kaart, omdat de keuken nog niet geopend was. Toen we de kaart in onze handen kregen bleek het niet echt bepaald uitgebreid te zijn en wilde we eigenlijk ergens anders heen.. Heel beschamend zijn we dus weggelopen en hebben we denk ik een half uur door Utrecht gelopen zoekend naar een restaurant wat niet hetzelfde serveerde als alle andere restaurants en wat niet veel te duur was. Volgens mij heb ik heel Utrecht centrum wel gezien die avond, want we hebben echt veel gelopen. Ons besluit was daarna om Italiaans te gaan eten, maar dat was nog moeilijker te vinden dan dat we dachten. De weg vragen aan een politieagent schoot ook niet op, want die stuurde ons alleen nog maar verder weg dan dat we al waren. We zijn uiteindelijk teruggelopen naar de Italiaan die naast de McDonalds gevestigd was en ik denk dat dat een goed besluit was geweest. We hebben daar erg hard gelachen en een hoop foto's gemaakt.. Tegen een uur of half 9 zijn we terug naar het station gelopen en we hopen nog steeds op een appje van de leuke serveerder (he Emily). We waren precies op tijd want de trein van mij en Nikki stond er al!

Ik heb een super leuke dag gehad en ik hoop dat ze snel weer te zien!

xoxo Emily

Ik heb een paar foto's toegevoegd aan mijn album van deze dag!

Reacties

Reacties

Lean

was leuuk millyy :)

Emily

Was super gezellig!! Moeten we vaker doen:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active