Emily in Arkansas

"Waar ben ik geplaatst??"

Hee iedereen,

Het is wel al even geleden sinds mijn laatste blog, maar er viel ook niet heel veel te schrijven. Ik moest alleen afwachten totdat ik een gastgezin zou hebnen. Ik denk dat je hem wel voelt aankomen, maar dat is ook precies de reden waarom ik nu deze blog schrijf!

IK HEB EEN GASTGEZIN!

Ik hoorde dinsdagavond 26 januari dat ik van de site af was, dus dat kon maar een ding betekenen: gastgezin. Heel de dag gestresst en afgewacht tot ik gebeld werd.. Mijn batterij van mijn telefoon hield het niet meer lang vol, dus ze moesten wel snel bellen voordat het te laat was! Toen mijn telefoon nog maar 4% was, werd ik gebeld. Uit paniek heb ik snel het nummer van mijn vader gegeven, voor het geval mijn telefoon zou uitvallen midden in het gesprek.

"Waar ben ik geplaatst??"

Ik kon telkens maar niet verstaan waar ik geplaatst was, totdat het kwartje viel: Arkansas!

Ik mag naar het kleine dorpje waar maar 1350 inwoners wonen genaamd Greenland toe! Ik kom in een super leuk gezin met een vader, moeder en dochter!

Let me introduce you to the family!

James:De vader van de familie, 46 jaar en is Service Engineer voor een machine tool company. Ook heeft James een Private Pilot License, wat betekent dat hij zelf een klein vliegtuig mag besturen! Super gaaf. Ik hoop dat ik veel mee mag vliegen en veel mag oppikken voor mijn eigen pilotenopleiding. Verder reist James veel voor zijn werk.

Tina:De moeder van de familie, 45 jaar en is manager voor een groot tandarts bedrijf. Tina houdt veel van shoppen samen met Chase. Dit komt goed uit, want ik hou ook veel van shoppen!

Chase:De dochter van Tina en James en is 19 jaar oud. Chase zit in het tweede jaar van haar studie voor verpleegkunde en psychologie. Ze werk parttime als tandartsassistent en doet ook aan vrijwilligerswerk bij de tandarts!

Ik kom in een erg leuk huis terecht wat midden in het bos staat! Ik zal dus veel dieren tegen komen in de tuin. Ook hebben we drie hondjes! De familie zelf houdt veel van verschillende activiteiten, zoals kamperen, fietsen, vliegen, koken/uiteten gaan en van fijne chill avonden thuis!

School

Ik kom op de schoolGreenland High Schoolterecht. Het is 10 minuutjes met de auto rijden naar school toe, dus dat komt wel goed! De mascotte van de school is eenPirate!Dus volgend jaar mag ik veel "Go Pirates" gaan roepen!

Mijn vertrekdatum staat nu vast op 15 augustus,dus ik ben nu al aan het aftellen!

Ik kan niet wachten om deze leuke familie te ontmoeten en om veel leuke dingen met ze mee te maken!

xoxo - Emily

Reacties

Reacties

Nicky

woehoeee!! Ik ben zooo blij voor je!! Geloof me.. Vanaf nu gaat de tijd snel en langzaam tegelijk! Het gaat zo'n ongelooflijke ervaring worden! Neem dat maar van mij aan... :)

Pappa

Super blij voor je en in hoop dat alles zo zal gaan zoals je verwacht

Pappa

Super fijn voor je !!

Anisa (acnologia)

Vet leuk! Jammer dat het dan nog zo lang duurt....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active