Emily in Arkansas

This is Were you Di | kleine update

Hee allemaal,

Niet helemaal Amerika-gerelateerd maar toch leuk om te delen. Vandaag heb ik mijn laatste dag van school gehad en nu begint het toch echt te beseffen, examens komen eraan.. Ik kan me nu volledig richten op de examens en vanaf dan wordt het hopen of ik ben geslaagd. Nog 99 dagen op de teller en ik zit in de States met (hopelijk) een diploma op zak!

Om de laatste dag af te sluiten mochten we de school helemaal op stelten zetten. We hebben alles verduisterd, eng aangekleed en toen mocht het beginnen. Leerlingen opwachten en ondersmeren met bloed, confetti en/of (lippen)stift kan nog best leuk zijn haha. Er is een korte sfeerimpressie gemaakt van de ochtend, maar er was natuurlijk nog veel meer leuks gebeurd met de school. Verschillende dingen zijn vastgetaped (oeps leerlingen?), laptopkarren met folie ingerold en in de wc's gedumpt, lessen verstoren, Wilhelmus zingen, kinderen laten schrikken, trappen op laten stoppen en ga zo maar door.. Rond een uur of 11 kwam de frietkar al aan en rond 12 kwam de ijskar.

Het was een zeer geslaagde stuntdag! Om jullie nog een een beetje een impressie te geven van hoe het eruit zag, hebben ze vandaag gefilmd en een kort filmpje ervan gemaakt.

https://www.youtube.com/watch?v=XY7eNuiLhZc

xoxo - Emily

Reacties

Reacties

Pascal Arnold

Een afscheid met bloed zweet en tranen en griezelig zeker vanwege de vraag of hun geest er nog rond zal blijven waren .tja een afscheid om niet snel te vergeten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active