Emily in Arkansas

Meet the class of 2016/2017

Hee iedereen,

Zoals ik al eerder zei ben ik niet de enige die naar Amerika gaat dit jaar. Er zijn nog 72 andere studenten die gaan. Nog niet iedereen heeft op dit moment een gezin maar ik zal deze updaten zodra iemand een gezin heeft.

Wil jij dus nog meer reisverhalen lezen? Dan zit er bij sommigen een linkje naar hun blog achter hun tekst.

Amber Stribos - Amber is geplaatst in Texas bij een jong gezin. Ouders zijn beiden 34 jaar en hebben vier kinderen van 9, 7, 4 en een baby. Haar vertrekdatum staat op 10 augustus.

Aniek Fokkert -Aniek heeft een double placement! Ze gaat met een duits meisje wonen bij een man en vrouw zonder kinderen. Ze gaat in Mesa, Arizona wonen en gaat ook op dezelfde datum als ik naar New York, 27 juli!

aniekfokkert.reismee.nl

Anna van Althuis - Anna zit in Missouri bij een vader, moeder, dochter (18) en zoon (15).

Annet Post - Annet komt in Bancroft, Michigan. Ze komt bij een vader en een moeder die in totaal 6 kinderen hebben! Een grote familie dus. Haar gastzus van 17 jaar woont nog thuis. Haar vertrekdatum staat op 27 juli.

annetpost.reismee.nl

Babet Ottens - Babet hoort bij de 'harde kern’, de eerste acht van de bijeenkomst! Ze komt te wonen in Cleveland, Alabama. Haar familie bestaat uit een vader, moeder en een kleindochter. Ook zij gaat samen met mij naar New York op 27 juli.

Beatrice Coolen - Beatrice is geplaatst in Mexico, Missouri net als Eva. Samen gaan ze ook naar dezelfde school toe. Beatrice vertrekt 3 augustus naar New York

Charline Walstra - Charline is geplaatst in California! Ze woont ongeveer een uurtje rijden van Los Angeles af. Het plaatsje heet Jurupa Valley. Charline komt bij een gezin met een vader, moeder en een gastzusje van 17 jaar. Ze vertrekt 3 augustus.

Chiara Mees - Chiara is in Santa Cruz, Californie geplaatst. Het plaatstje ligt dicht tegen de kust aan, geluksvogel!

Danique Verhagen - Danique komt in Houston, Texas bij een vader (70) en moeder (56). Ze hebben ook een hondje! Danique vertrekt 10 augustus.

Danique Smits -

Daphne Westera - Daphne zat ook bij de eerste acht! Daphne gaat volgend jaar naar Newport News in Virginia en komt te wonen bij de familie Drewery dat bestaat uit een vader, moeder en een double placement. Haar double placement komt uit Frankrijk en heet Lou anne (16). Haar gastouders hebben zelf nog een dochter, maar die woont in Japan. Super leuk gezin! Daphne vertrekt 17 augustus.

Dianthe Veenendaal - Dianthe komt in een gezin met alleen maar meiden! Een moeder (48) en twee zusjes, Lauren en Kendall (15, 17). Ze komt te wonen in de staat Texas in San Antonio. Ze vertrekt 10 augustus.

Eefke van den Heuvel - Eefke komt in Roanoke, Virginia. Ze heeft een vader, moeder en twee gastbroers (17), (19). Haar vertrekdatum staat nu op 10 augustus.

Emma Hansen- Emma komt bij een gastgezin met toevallig dezelfde achternaam als zij. Ze komt bij een gezin met twee kinderen (1), (3) en een halfbroer en halfzus van 12 en 13. Ze komt in Spokane, Washington. Emma vertrekt 15 augustus.

emmahansen.reismee.nl

Emma van Koppenhagen - Emma is geplaatst in Louisiana.

Emily Thiadens - Mijn naamgenootje en een van de eerste 8 mensen! Ik heb haar ontmoet bij de eerste bijeenkomst die TA had geregeld en ze is echt een super leuk meisje. Emily hoort bij de 'harde kern’. Ze gaat naar Omaha, Nebraska bij een familie dat bestaat uit een zoontje (7), vader en moeder. Emily's vertrekdatum staat nu op 3 augustus.

Eva Kiés - Eva gaat naar Mexico, Missouri. Super leuk! Haar familie bestaat uit een broer (16), een vader en een moeder. Eva vertrekt 3 augustus naar Amerika!

Evakies.reismee.nl

Fabienne van Reeuwijk -Fabienne had in het begin door omstandigheden haar gastgezin afgewezen. Zelfs na deze afwijzing wilden het gastgezin haar alsnog zo graag hebben, dat Fabienne alsnog ja heeft gezegd. Ze komt in Queen Creek in Arizona terecht, bij een gezin dat bestaat uit een vader, moeder, Japanse double placement en drie honden. Fabienne vertrek 27 juli.

Femke Weijman - Femke is geplaatst in Chico, Texas. Ze komt bij een gezin dat bestaat uit een vader (41), moeder (38) en twee zussen (18,17). Ook heeft ze drie honden, twee katten en twee schildpadden. 10 Augustus gaat Femke naar New York

femkewijeman.reismee.nl

Friso Pijpeling -

Hilke Nuijs - Hilke is geplaatst Texas, 30km van Dallas af. Hilke vertrekt 17 augustus.

Iris van den Boomen - Iris is geplaatst inPonchatoula, Louisiana bij een gezin met een moeder (35), vader (31) en twee gastzusjes (6) en (9). Ook krijgt ze een double placement. Ze gaat naar een Christelijke priveschool, maar deze wordt wel voor haar betaald.

Isabelle de Kok - Isabelle is geplaatst in Lee's Summit, Missouri. Ze komt bij een vader, moeder, dochter (17), twee zonen, twee honden en een kat. De twee zonen wonen niet meer thuis. Isabelle vertrekt 10 augustus.

Iva den Haan - Iva is geplaatst in een klein dorpje in New York dat tegen Canada aanligt. Het plaatsje heet Buffalo. Haar vertrekdatum staat op 3 augustus.

Jade - Jade is geplaatst in Lancast, Pennsylvania. Jade vertrekt 17 augustus.

Jill Rhijnsburger -Jill is geplaatst in Canton, Georgia. Jill vertrekt 27 juli naar Amerika.

Joost Groenendaal -Joost komt in Ormond Beach in Florida!! Nog een geluksvogel die in Florida komt. Hij heeft een gastmoeder en een zusje (16). Joost vertrekt 3 augustus.

Jose Huisman -Jose komt in Royse city, Texas terecht. Ze komt bij een vader, moeder en vier kinderen! Haar vertrekdatum staat op 3 augustus.

Josephine Wilting - Josephine is de eerste van de groep die in Californie is geplaatst, geluksvogel! Ze komt in Auburn bij een vader, moeder en vier kinderen! Drie broers (19,17,5) en een zusje (11). Haar vertrekdatum staat op 3 augustus.

josephinews.wordpress.com

Julia Bakker - Julia is geplaatst inGreeley, Colorado.

Julian de Hoog - Julian is geplaatst in Corvallis, Montana en vertrekt 10 augustus naar New York.

Karin Borgman - Karin gaat naar Elizabethtown, North Carolina. Ze heeft een vader, moeder, twee zussen (17),(15) en een broertje (10). Haar vertrekdatum staat nu op 17 augustus.

karinborgman.reismee.nl

Kim Simons - Kim is geplaatst in Houston

Kim Stoltenberg - Kim was ook een van de eerste 8 meiden en hoort dus ook bij de ‚harde kern’. Kim is geplaatst in The Colony, Texas bij een familie dat bestaat uit een vader, moeder en twee dochtertjes (8), (1). Kim's datum staat nu op 3 augustus!

Koen Joosten - Koen is geplaatst in een buitenwijk van San Francisco genaamd Richmond in Californie bij een homosexueel-koppel van 51 en 46 jaar oud. Ook hebben ze en zoon van 16 jaar oud. Koen vertrekt 10 augustus naar New York.

Larissa Hof - Na ongeveer 7 maanden in Larissa eindelijk geplaatst in Glendale, Arizona. Ze komt in een gezin met ouders van 50 en twee kinderen van 18 en 16. Ze vertrekt 3 augustus.

Lean Schotting - Lean, annie of lienneke was als een van de eerste geplaatst van alle studenten. Lean gaat naar Portsmouth, Virginia. Haar familie bestaat uit een zoon (18), dochter (15), vader en een moeder. Lean gaat naar een school waar ze lekker 6 dagen per week mag gaan dansen (succes). Haar vertrekdatum staat nu op 17 augustus.

Lieve Dessing - Ik had contact met mijn CR en kwam erachter dat er een Nederlands meisje mét double placement onder haar/mijn regio viel. Dit bleek dus Lieve te zijn! Niet veel later kreeg Lieve het nieuws van onze organisatie te horen waar ze terecht kwam. Lieve komt bij een ontzettend grote familie terecht in Siloamsprings, Oklahoma. Haar familie bestaat uit een moeder, 8 kinderen en 29 kleinkinderen! Ook is ze geplaatst samen met een Duits meisje met dezelfde leeftijd als haar. Super leuk! Haar vertrekdatum staat nu op 3 augustus.

Lisa Schuiling - Lisa komt in Woodstock, Georgia bij een man en een vrouw. Ze houden erg veel van reizen en de reizen die al op de planning staan samen met Lisa zijn zo gaaf! Lisa vertrekt 23 juli.

Lizz(y) van Stralen - Lizz(y) komt in een hele grote familie terecht. Ze komt bij een familie van 4 zussen, vader en moeder. Ze komt in Selah, Washington. Haar vertrekdatum staat op 10 augustus.

Lizzyvanstralen.reismee.nl

Lizzy de Hoog - Lizzy gaat een halfjaartje naar Amerika en combineert haar vwo-jaar met haar american-year. Lizzy komt in Tustin, Michigan. Lizzy vertrekt 10 augustus.

Luuk Pessers - Luuk is geplaatst in Newberg, Oregon! Hij komt bij een vader, moeder en een broer. Zijn vertrekdatum staat nu op 13 augustus.

Lynne Hobé - Wegens omstandigheden gaat Lynne dit jaar helaas niet meer naar Amerika.

Malou de Vries -Malou komt in Romance, Arkansas! Nog iemand die in Arkansas is geplaatst. Ze komt bij een familie met een dochtertje, vader en moeder. Malou vertrekt 3 augustus.

Matthias den Besten - Matthias/Freek komt volgend jaar in Forest grove, Oregeon. Hij komt bij een familie met een vader, moeder en hij heeft een double placement uit Italie. Een italiaans meisje dus! Super leuk. Zijn vertrekdatum staat op 10 augustus.

Maud - Maud gaat naar Denmark, Wisconsin. Ze vertrekt 17 augustus.

Mayke Morsink - Mayke is geplaatst in Americus, Georgia. Ze komt bij een vader, moeder, zoon (18) en dochter (15). Het gezin heeft ook drie honden! Mayke vertrekt 20 juli.

mayke-morsink.reismee.nl

Merel Caminade - Merel krijgt volgend jaar een grote familie! Vader, moeder, drie zusjes, broertje en drie honden! Met deze grote gezellig familie woont ze in Butterfield, Minnesota. Haar vertrekdatum staat nu vast op 10 augustus.

Merel Groen -Niet alleen hebben we twee mensen die Kim heten en twee die Emily heten, maar ook twee die Merel heten! Merel gaat volgend jaar naar Eldon, Missouri. Ze komt bij een gastgezin en krijgt volgend jaar drie zussen. Een van 17, 18 en 20. Haar vertrekdatum staat nu op 10 augustus.

Merle Alkema - Merle was al eerder in aanmerking gekomen bij een gastgezin, maar dat ging helaas door bepaalde redenen niet meer door. Gelukkig heef ze nu wel een gezin gekregen dat bestaat uit een jong paar van in de 30 en een broertje van 5. Merle gaat volgend jaar naar Canton in Ohio. Haar vertrekdatum staat op 17 augustus.

Michelle Stam -Michelle komt in Tampa, Florida! Net als Rubin is ze een geluksvogel dat ze heel het jaar onder de palmbomen en in de zon mag gaan zitten! Ze komt bij een jong echtpaar, een broertje (12) en twee zusjes (9), (10). Verder heeft ze ook nog twee honden en drie katten! Michelle's vertrekdatum staat nu op 27 juli.

Minke Schuitemaker - Minke is geplaatst inCalumet, Michigan

Nanouk Munsterman - Nanouk is geplaatst inEugene, Oregon

Natasja Timpen - Natasja komt in Sandpoint, Idaho bij een gezin met broertje (14) en zusje (12). Natasja vertrekt 8 augustus.

Nick Verberkt - Nick is geplaatst inPort Neches, Texas

Niek Bressers - Niek is geplaatst in Missouri.

Nienke Riedstra - Nienke is geplaatst in een klein dorpje genaamd Warner Robins, Georgia. Ze vertrekt 27 juli.

Nina Janssen - Nina gaat wegens omstandigheden geen heel jaar maar een half jaar. Daardoor is haar gastgezin ongedaan gemaakt.

Nikki Hendriks - Nikki pikkiii, ook een van de eerste 8 meiden! Nikki had in februari al een gezin, maar wegens omstandigheden heeft ze nu een nieuw gezin! Ze komt in Menomenie, Wisconsin bij een familie met vader (57), moeder (46) en drie zussen (12), (15), (17). Nikki gaat samen met mij naar New York op 27 juli.

www.youtube.com/user/HalloIkBenNikki

Rebecca Ansmink - Rebecca gaat volgend jaar samen met een Japans meisje wonen in Katy, Texas! Haar gezin bestaat uit een vader, moeder, zus (25) en haar double placement. Haar gastzus woont alleen niet meer thuis. Haar vertrekdatum staat nu op 13 augustus.

Rik Kornmann - Rick is geplaatst in Rocklegde, Florida.

Robin de Bie - Robin is geplaatst in Florida

Rubin Lentjes - Rubin had eerst eerder een gastgezin maar dat is ongedaan gemaakt. Nu komt Rubin in Fort Worth, Texas terecht bij een vader en een moeder. Rubin vertrekt 3 augustus naar Amerika

Sammie Seuren -Sammie komt in Wellington, Utah. Ze is geplaatst bij een vader, moeder, broertje (12) en twee zusjes (15), (17). De familie is heel sportief en houden veel van hiken en quadrijden! De vertrekdatum van Sammie staat nu op 10 augustus

Seda Ueberbach - Seda vertrekt wegens omstandigheden volgend jaar pas in plaats van dit jaar.

Sharon Kersten - Sharon is geplaatst inDewey, Arizona.

Sophie van Laere - Sophie is geplaatst in West Branch, Michigan bij een grote familie. Vader, moeder, en kinderen van 18, 17, 15 en 13 jaar oud. Familie houdt veel van reizen en gaat zondag naar de kerk. Sophie vertrekt 10 augustus.

Susan Zeilmaker -Na veel maanden wachten heeft Susan eindelijk een gezin in Twin Peaks, Californie.

Susanne Schelhaas - Susanne gaat samen met mij, de 27ste, ook naar New York. Na New York gaat ze naar Jasper, Georgia toe. Haar familie bestaat uit een vader, moeder in de 60 samen met een Japanse double placement.

Thirza Veenstra - Thirza is geplaatst in Ellicot City, Maryland. Ze komt te wonen bij een moeder, twee zussen (18), (16) en bij, jawel, een vader uit Nederland! Super leuk! 10 augustus is tot nu toe haar vertrekdatum.

thirzaveenstra.reismee.nl

Wilco van Poelgeest - Wilco is geplaatst in Amity, Oregon. Amity ligt 50 km van Portland af. Wilco’s vertrekdatum staat nu op 28 augustus, de laatste vlucht!

Yoli Ingerman -Yoli komt ook in Florida terecht, in Lakeland. Lakeland ligt tussen Orlando en Tampa in. Ze komt bij een alleenstaande vrouw met vijf katten. Yoli vertrekt 3 augustus.

"Life begins at the end of your comfort zone" - xoxo Emily

emily

leuk mil, ik vind jou ook een super leuk meisje

Emma

Wow, gaaf dat je zoveel al weet van iedereen die gaat van Travel active! Ik ga zelf ook maar met sts (Minnesota). Leuk om zo meer blogs te kunnen lezen van mensen die in het zelfde schuitje zitten.

Wilma de Wit

Hai Emily,

Je kent mij niet, dus zal ik maar eens even vertellen wie ik ben en hoe ik op jouw site ben gekomen. Mijn naam is Wilma en ik ben moeder van een zoon en dochter. Onze zoon zit momenteel te genieten in Amerika van zijn jaar high-school. (www.rickdewit.waarbenjij.nu). Ik vind het leuk om weer terug te lezen hoe wij er vorig jaar voor stonden en volg daarom verschillende blogs. Hoop dat je het goed vind dat ik jouw ook een jaartje ga volgen in je Amerika-avontuur.

Wat leuk dat je zo enthousiast bent om naar Amerika te vertrekken! Ik wens je veel succes met alle voorbereidingen, geniet nog van de tijd hier in Nederland en zorg dat je onvergetelijke herinneringen gaat maken in Amerika!

Groetjes!