Emily in Arkansas

Before New York

Hallo iedereen,

"EMMO HET IS KWART VOOR 4!!!! OPSTAAN", dit was eigenlijk het eerste wat ik op woensdag nacht hoorde en het was toch echt een stuk beter dan het brandalarm dat afging om kwart voor 5 sochtends hier in het hotel.. En het ergste? Ik moest pas om 7 opstaan. Anyways, het waren 3 ongelofelijk leuke dagen en ik ga de meiden echt missen! Maar laten we gewoon bij het begin beginnen.

Maandag 25 juli waren we uiteten geweest met de familie bij Sopranos. Ken je Sopranos nog niet, dan is het echt een aanrader! Veel gekletst en stiekem ook nog wat Pokemon gevangen. Dinsdag ging ik eerst lunchen met mijn vriendje Jasper, want onze magen moesten wel goed gevuld zijn voor de volgende activiteit. We gingen namelijk naar een Escape room! Justine, Jesper, Jasper, Stephany en ik gingen de Tombe in maar kwamen er helaas zonder succes uit.. Nog 2 minuten hadden we nodig en we hadden het gehaald. We waren zo enthousiast, dat we nog een keer wilden! Daarna zijn we gauw naar huis gegaan en hebben mijn lievelingseten gegeten met 10 anderen. Familie en vrienden!! We begonnen met mama's geweldige courgette-soep gevolgd doorgnocchi met keus uit drie sausen. Iedereen zat al na een bord vol, maar de Arnolds kunnen er wel makkelijk drie op. Hierna zijn we wat gaan drinken bij Jasper thuis met alle vrienden en familie en hebben we de avond afgesloten met een potje Shithead en Toepen.

Om eerlijk te zijn heb ik weinig slaap gehad die nacht en dat was ook gelijk te zien op het vliegveld. Vergeten waar ik bepaalde papieren had gelaten en aantal keer dingen laten vallen hahaha. Nadat we op Schiphol aankwamen, hebben we gauw ingechecked, groepsfoto gemaakt en afscheid genomen.. Afscheid viel niet mee, maar het hoort er eenmaal bij. Gelukkig was de sfeer na de douane heel gezellig met de meiden, dat scheelt wel.

In het vliegtuig zat iedereen gespreid, wat wel jammer was. Ik zat helemaal achteraan maar ik heb me zeker niet verveeld. Ik zat naast een meisje dat zelf ook ging reizen en naar Mexico ging om de Spaans te leren. Heeel toevallig, kende zij het dorpje waar ik uit kom, Leende. Van alle plekken die je in Nederland hebt, kende zij Leende!! We hebben gezellig gepraat over reizen, mensen uit Leende (oeps) en over van alles en nog wat. Ik heb me dus zeker niet verveeld in het vliegtuig.

We kwamen op de Airport aan in Amerika en wat was het heet!! Niet normaal. Meteen de zweet-shirtjes verwisseld voor hempjes en gewacht op de bus (MET AIRCO). We kregen onze kamers toegewezen en Nikki en ik hadden het geluk dat we een kamer mochten delen met z'n tweeën.. Sidenote, de bedden zijn niet gemaakt voor twee mensen, dus wij waren heel blij dat we het niet hoefden te delen. Snel andere kleren aangedaan en ons opgefrist en weer door naar de Mall. Het was er zó groot, niet normaal. We begonnen met een kleine lunch, omdat we verder nog niks gegeten hadden op het vliegtuigvoedsel na. Nikki en ik gingen op pad en zijn wat winkels ingelopen, maar hebben verder niks gekocht. We zijn toen bij Applebee's gaan zitten voor een drank(je). We hadden een soort Limonade, maar hij was zoet en zuur tegelijkertijd. Moet nog steeds wennen aan het zoete van de Amerikanen..

Bij deze sluit ik deze blogpost af. Mijn New York avonturen ga ik delen in een andere post, anders wordt het allemaal veel te lang en daar zit niemand op te wachten hahaha.

XOXO - Emily

Reacties

Reacties

Suuski

Leuk om te lezen Emmo! Ik blijf je volgen en kijk uit naar je volgende verhaal. Geniet ervan daar!

X Suus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active