Emily in Arkansas

Trip to Florida

Hee allemaal,

Ik ziet hier nu officieel twee weken en in die twee weken heb ik veel gezien. Zoals je al kon lezen in mijn andere blogpost, ben ik eerst drie dagen naar New York geweest. Toen ik eenmaal doorvloog naar mijn gastgezin, heb ik de eerste dag thuis geslapen en de volgende dag zijn Tina, Chase en ik doorgereden naar Memphis, Tennessee. We verbleven daar voor een nacht in de grootste Bass Pro Shop om de volgende dag door te rijden. Omdat we daar verbleven kregen we van het hotel kaartjes om naar het observation deck te gaan. Super mooi uitzicht had je daar op de Mississippi-river. Een Bass Pro shop is een shop voor outdoor activiteiten zoals camperen, vissen, jagen en andere bezigheden. Overal in de shop staan dus opgezetten dieren en er zijn veel vissen te zien in de kleine wateren die door de shop liggen. De volgende dag zijn we doorgereden naar Panama City Beach, Florida. Een lange reis, maar wel erg gezellig. We hebben in Florida veel dingen gedaan en op aanrader van onze kelner Austin zijn we die dag naar Salty Sue's gegaan. De andere dagen hebben we veel ontspant, gezwommen, gegeten, gereden en hebben we een poging gedaan op bruin worden.. Dit ging bij mij al mis op dag 1 hahaha vanaf die dag was mijn rug zo rood, dat ik echt elke dag moest insmeren met Aloe Vera. Scheelt dat mijn rug uiteindelijk gewoon bruin is geworden, maar het had echt geen gezicht. Over mijn gezicht gesproken, mijn neus had ook wat problemen opgelopen waardoor ik een wondje had. Maar verder ging het wel prima hoor! Ik heb een paar familieleden van mijn hostfamily mogen ontmoeten in de vakantie en wat een leuke mensen zijn dat! Samen met hen zijn we uiteten geweest bij een van de beste Oyster-bars in Panama City Beach. Hier heb ik dus mijn eerste oester gegeten... Niet helemaal mijn ding, maar echt vreselijk was het ook niet! Een van de laatste dagen zijn we naar een soort Community gegaan een paar minuten rijden verder op van ons hotel. Grote huizen die daar staan, niet normaal!! We zijn daar rond gaan rijden in de Jeep en uiteindelijk hebben we ook nog een duik mogen nemen in het zwembad van een van de mensen waar de moeder van mijn gastmoeder Tina werkt. Ook had ze een flamingo die wij de volgende dag mochten gebruiken. Chase en ik zijn toen heel enthousiast de flamingo gaan laten opblazen en er mee in de zee gegaan.... echter was het niet echt een geweldig plan. De Flamingo was zó groot, dat het echt een heel vlot was. Tina bracht ons heel ver de zee in, zodat we van de golven af zouden zijn.. Het klonk een beter idee dan dat het daadwerkelijk was. Vanaf het moment dat ik van de Flamingo afging, werd Chase terug naar de kust gebracht door een grote golf hahaha. Ze zat helemaal onder het zand en ik kwam niet meer bij van het lachen. Na deze hilarische en gevaarlijk moment hebben we de flamingo maar met rust gelaten en stond ie lekker in onze woonkamer te shinen totdat we m weer leeglieten lopen hahaha. Op vakantie heb ik ook een aantal souveniertjes gekocht en een typische magneet voor aan de koelkast. Op zaterdag zijn we teruggereden naar Greenland. Het heeft ons meer dan 12uur rijden gekost, maar we hebben wel veel gezien. We zijn gestopt bij het Florida-staat bord en ook bij die van Alabama, dus die kon ik ook weer toevoegen aan mijn lijstje!

Toen we eenmaal thuis waren zijn we gelijk gaan slapen. De afgelopen dagen heb ik mijn schoolspullen gehaald, zijn we naar de Mall en andere kledingwinkels geweest, veel New Girl en olympische spelen gekeken, naar de bioscoop geweest en heb ik mijn schoolvakken gekozen en vooral rustig aan gedaan. Vanavond ga ik naar een Open House op school om mijn docenten en een aantal leerlingen te ontmoeten. Dit jaar ben ik een senior en de vakken die ik ga volgen zijn: Physical Science, American History, Speech, Civics, English, Spanish I, Transitions Math en Basketball. In de lente verandert Speech naar Computer Apps, Civics naar Health en Basketball naar Softball. Ik moet deze vakken volgen zodat ik mee mag en kan doen aan Graduation!! Mij hoor je niet klagen hoor. Verder wordt deze week een beetje ontspannen en klaarmaken voor school.

Ik hou jullie up-to-date!

XOXO - Emily

Reacties

Reacties

fam van kasteren

fijn te horen dat je het naar je zin hebt en al veel in een korte tijd heb meegemaakt en gezien leuk om toch een beetje mee te genieten van jou verhalen gr willeke

Karin van de Meerakker

Hee Emily, never a dull moment!! Je hebt al een hoop meegemaakt en gezien lees ik!! Dat is heel wat anders als leende???? Super leuk voor je!! Veel succes op school volgende week, maak er iets moois van!

Lisa Verhoeven

Super leuk om te lezen Emm, geniet ??????

kitty van Elderen

FIjn om te horen dat het goed met je gaat .Hier ook alles goed bij ons.De kleinkinderen zijn een nachtje bij ons te logeren.Yvonne gaat verhuizen met man en kind.Slecht weer hier.Maar volgende week wordt het weer beter kunnen we nog even genieten en dat doe jij ook dat lees ik wel.Emelie groetjes van ons.xxxPeer en. KItty

Rob en Marieke

Hoi hoi meisje!

Leuk dit alles te lezen. Zo kort al zo veel gezien, wat zul je met een flinke dosis ervaringen terug komen! Super.

Enjoy!

Liefs Rob en Marieke

Pascal

Heel plezierig te horen dat je in zo,n korte tijd veel gezien hebt volgende week gaat t echte werk beginnen

Pascal

Veel succes met de eerste week en maak er wat leuks van
Gr pappa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active