Emily in Arkansas

Springbreak, FBLA, games

Hee iedereen,


Springbreak

16 maart begon mijn springbreak. 17 maart bleef Ranya, een exchange student, bij mij slapen. Zij ging met ons mee naar California!! Op zaterdag 18 maart vertrokken we met de auto naar Tulsa, Oklahoma. Op 18 maart was het Chase's birthday dus dat moesten we even vieren met een cheesecake van de Cheesecake Factory! Super lekker!! Onze vlucht ging van Tulsa - Dallas, Dallas - San Francisco. Niet al te lange vlucht!! Eenmaal aangekomen in San Francisco was het al avond, dus stopte we gauw bij In & Out. We gingen door naar ons appartement waar we de eerste 4 dagen zouden verblijven. Ons appartement lag niet in de stad, maar in een van de suburben waar we de eerste dagen zouden rondbrengen. Een goede vriendin van mijn hostfamily woont hier en zij ging ons rondleiden. Zelf geeft ze een vineyard en kent ze de meeste vineyards van anderen heel goed. Omdat Chase 21 is geworden bestonden de eerste dagen dus uit wine-tasting-days. Ook kwamen twee van haar vriendinnen ons gezelschap houden voor twee dagen. Ranya en ik zijn zelf nog geen 21 (obviously) dus voor ons was dit wat minder leuk. Gelukkig waren de meeste vineyards op hele mooie plekken, dus konden we van het uitzicht genieten. Verder zijn we naar de kust toegegaan, hebben we seals gezien en zijn we naar redwoods gegaan. Suuuper gaaf!! De bomen zijn echt ontzettend groot en het is echt ontzettend mooi om daar tussen te lopen. Na deze dagen was het tijd om afscheid te nemen en door te gaan naar San Francisco zelf. onderweg naar San Francisco stopte we bij het plekje dicht bij de kust waar Tina en James hun huwelijksreis hadden, super schattig. We hebben van alles gezien, Golden Gate Bridge, Alcatraz, shoppings, Chinatown, Little Italy en we zijn naar Twin Peaks gegaan. Kei mooi uitzicht!! Veel nieuwe dingen meegemaakt en gezien. Op de laatste dag was mijn CR in San Francisco en bleef ze bij ons in het hotel slapen en ging ze met ons mee uiteten. Op zaterdagochtend vlogen we weer terug naar Arkansas. We gingen van San Francisco - Las Vegas, Las Vegas - Tulsa. Helaas hadden we maar een uurtje in Las Vegas, dus konden we niet veel ervan zien behalve de airport haha.

FBLA

Het weekend na Springbreak was de FBLA state Conference. Ik deed mee met mijn Sales Presentation. De state conference was in Little Rock en het was echt super gezellig. Ik deelde een kamer met Bianca, Emily en Hanna en we hebben echt ontzettend veel gelachen. We vertrokken op zondag wen op maandag waren alle presentaties. Rond 10uur moest ik mijn presentatie geven en wat was ik zenuwachtig!! er deden 35 mensen mee aan de Sales Presentation en rond 3:45 vertelde ze wie naar de finals gingen. Na mijn presentatie gingen Carlos, Kole en onze begeleider en ik wat eten bij een lokaal restaurantje. Hierna zijn we weer terug gelopen en waren de meesten al klaar met hun presentaties. Met mijn kamergenoten gingen we weer terug naar het hotel om ons om te kleden naar wat comfortabels. FBLA heeft namelijk een dresscode en niet alle kleren zijn zo comfortable. Ik stond net op het punt om mijn kleren om te wisselen naar wat comfortabels, totdat Bianca een telefoontje kreeg van onze begeleider dat ik in de finals stond!!! Snel terug naar het gebouw en opnieuw mijn presentatie geven. Na alle presentaties zijn we naar de talentshow gegaan en zijn we wat gaan eten. Ze hadden een dance/concert in de avond, maar dat was niet zo'n succes. Op maandag ochtend moesten we er alweer vroeg uit voor de Awards-uitreiking. Natuurlijk moesten ze de mijne als allerlaatste uitreiken, dus duurde het zo'n drie uur voordat ik wist welke plek ik had gewonnen. Ze gaven alleen de top 4 een award en ik werd uiteindelijk 3e!!! Ik had dit echt niet verwacht! Dit betekent dat ik naar nationals mag en die worden dit jaar in Anaheim, California gegeven!!! super gaaf!! Het is nog niet zeker of ik ga, dus ik moet nog even kijken.


Games

De afgelopen weken heb ik veel softball games gespeeld, baseball games gezien en ben ik naar de razorback baseball games geweest. Ook ben ik op het nieuws gekomen met een van mijn softball games hahaha. De bal werd in mijn sweater gepitched en dat is dus nog nooit eerder gebeurd. Het staat op fb en het is al meer dan 8K bekeken en 140x gedeeld. Ik heb dus even mijn moment of fame in America gehad. https://www.youtube.com/watch?v=Jm09CpwVnX8 .


Promposal

Gister gingen Tina, Chase en ik op pad om mijn promschoenen te halen. Later die dag zouden we naar de florist gaan en zouden we Blake en zijn moeder daar zien om de bloemen te regelen en later zijn tux. Toen ik eenmaal binnen liep in de florist, stond Blake daar met een poster : "Emily, let's address the elephant in the room.. PROM?" Ik ben nog nooit zo erg verrast! Ook had hij een tasje met twee shirtjes erin van Ivory Ella, en als je mij echt goed kent weet je dat olifanten mijn lievelingsdieren zijn, dus je kan wel raden dat ik hier echt heel erg blij mee was. Het was al zeker dat we samen naar prom zouden gaan, maar zoiets extra's zoals een american promposal maakt het toch wel af!!


prom is in twee weken en ik heb er ontzettend veel zin in! Ik zal tegen die tijd nog een nieuwe blogpost online zetten.


XOXO - Emily

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active